Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
August 13, 2012
Image Size
315 KB
Resolution
590×833
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
7,264 (1 today)
Favourites
380 (who?)
Comments
25
×
Moineau. by Fezat1 Moineau. by Fezat1
Dunno what it is with the birds lately lol...I used my handsome friend as reference for this one. Pencil and markers. ;)
Add a Comment:
 
:iconacidninjacake2:
acidninjacake2 May 27, 2013
Lovely shapes, imagery, great facial anatomy. Love it.
Reply
:iconnewbiescrub:
Newbiescrub Oct 4, 2012  Professional Interface Designer
This is FANTASTIC stuff man. Do you do commission work?
Reply
:iconthelizangel:
TheLizAngel Aug 21, 2012  Student Digital Artist
:iconheeplz: hubba hubba :heart:
Reply
:iconkamiish:
kamiish Aug 19, 2012  Hobbyist General Artist
u nvr let me down =), definitely favourited!
Reply
:iconlovelycoldsmile21:
beautiful i gotta say
Reply
:iconstevenhayden:
OMG i thought that was a private msg. Clearly, I don't know what i'm doing. :-/
Reply
:iconfezat1:
Hahaha, not the most user friendly interface I have to admit lol...
Reply
:iconstevenhayden:
it's an honour to be drawn by such a wonderful and exceptionally talented individual. I smile each and every time i see this. Obrigado ;)
Reply
:iconfezat1:
Thank YOU!

You have a page now...I'm expecting you to upload some of your work haha! >:)
Reply
:iconstevenhayden:
oops... is that what I did?... great, now I have to get some talent. I have some pornographic drawings I drew years back lol... i don't think they belong here haha
Reply
Add a Comment: